خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/10 - 15:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
علی پور بیان کرد:

تخصیص مبلغ 100میلیارد تومان تسهیلات از محل ماده 56 برای تکمیل پروژه تصفیه خانه ماکو

نماینده مردم ماکو و چالدران و پلدشت و شوط در مجلس، ضمن تشریح روند پیگیری‌های صورت گرفته برای اجرای پروژه تصفیه خانه ماکو از تخصیص مبلغ 100میلیارد تومان تسهیلات از محل ماده 56 برای تکمیل این پروژه خبر داد.

محمد علی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جزییات روند اجرای پروژه تصفیه خانه ماکو که از آن به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم این منطقه یاد کرد، افزود: به دنبال پیگیری‌های فراوان وعبور از بروکراسی زمان‌بر اداری که در طول دو سال و نیم گذشته انجام دادیم توانستیم از طریق ماده 56 مبلغ 100میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای این پروژه اخذ کنیم و این در حالی است که در طول 10 سال گذشته تنها 16 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه اختصاص یافته بود.



نماینده مردم ماکو و چالدران و پلدشت و شوط در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این مبلغ در اختیار آب و فاضلاب قرار گرفته است و هفته گذشته نیز از روند اجرای این پروژه بازدیدی به عمل آوردیم و پیگیر تسریع روند اجرای آن شدیم.  



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: اجرای این پروژه برای مردم ماکو یک نیاز اساسی بود چراکه این شهرستان روی صخره سنگین واقع شده و دفع فاضلاب آن به یکی از معضلات این منطقه تبدیل شده است بالاخص در گرمای تابستان که عوارض زیست محیطی نیز به همراه دارد.



عضو مجمع نمایندگان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: متاسفانه بعضا فاضلاب را در کوچه‌ها و کانال‌های داخل شهر رها می‌کردند که برای مردم این منطقه مشکلات جدی ایجاد می‌کرد بنابراین بنده ضمن بازدید از پروژه تصفیه‌خانه ماکو پیگیر تسریع روند اجرای آن شدم./



پایان پیام

  • کد خبر : 373765
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم